Select Page

Kalender Management

Voor elke organisatie een passende oplossing.

 

Alle bedragen zijn exclusief 21% BTW.
Abonnementen zijn mogelijk vanaf minimaal 1 jaar met automatische verlenging van 1 jaar.
Een support contract per jaar dient minimaal care package A te zijn.
Prijzen zoals genoemd op deze website gelden voor een abonnement van een duur van 1 jaar. Wilt u deze afnemen in een veelvoud van een maand en minder dan een jaar, dan vervalt de kwantumkorting van 20%.

 

Elk pakket is inclusief

  • Uw kalender in eigen een huisstijl.
  • Onbeperkt aantal afspraken.
  • Onbeperkt aantal medewerkers.
  • Data lokatie Ede (NL).
  • Beveiliging VEB class 4 ISO/IEC 27001:2005.
  • Een eigen domein.
  • Uw eigen business rules.
  • SLA support.
  • Aansluiting op uw eigen processen.
  • Diverse email templates.

* Extended Service Level Agreement

Met de extended SLA kiest u voor een uitbreiding op de normale werkuren naar monitoring en support vanaf 08:00 uur tot 22:00 uur.

Het extended SLA pakket kost € 200 per maand.

Setupkosten

De consultant heeft een uurtarief van € 90,- per uur exclusief BTW.

Hoe hebben onze klanten de dienstverlening ervaren?

“Super goede service! Snel, betrouwbaar en naadloos aansluitend op onze callcenters. Een aanrader voor iedereen.”

Lydia Carlsen

“Wij zijn zeer tevreden over de mogelijkheden, support en efficiëntie van de kalanderplanner voor onze monteurs. Middels aansluiting op onze andere systemen zijn we gekomen tot een verbetering van onze eigen service.”

Raja Langenhuijsen

Frequently Asked Questions

Hoe ziet het subdomein eruit?

Elke agenda is beschikbaar op zijn eigen unieke internet adres genaamd <bedrijfsnaam>.kalenderplanner.nl. U kunt ook kiezen voor een andere naamgeving waaronder het domein beschikbaar is.

Kan ik later uitbreiden qua pakket?

Ja dat is mogelijk. Veel van onze klanten zijn eerst gestart met 1 agenda en hebben later meerdere agenda’s toegevoegd.

Wat zijn business rules?

Dit zijn de regels die u kunt samenvatten als: indien dit gebeurt dan moet dat gebeuren. Voorbeelden hiervan zijn: als een klant een afspraak bevestigd dan krijgt de klant een bevestigingsmail of na bulk upload van het klantenbestand krijgen alle klanten een verzoek tot het maken van een afpsraak. 

Hoe lang duurt het implementatietraject?

Dit is afhankelijk van de complexiteit van de business rules. Op basis van de andere trajecten houden we vaak twee weken aan voor het nader configureren van alle mogelijkheden.

Kan ik direct een Gmail agenda koppelen?

Ja dat is mogelijk.

Hoeveel personen mogen het gebruiken?

Onbeperkt. Alle infrastructuur en configuratie is ingericht met voldoende capaciteit om tientallen mensen tegelijk te kunnen verwerken.

Welke toepassingen zijn er mogelijk?

Hieronder volgt een greep uit de mogelijkheden: opleiding en educatie voor het inschrijven van cursussen, logistiek voor click en collect, bezoekuren agenda, het organiseren van behandelingen in de zorgsector, het online verzorgen van monteursbezoeken, het verzorgen van agenda’s in de front desk, grootschalige wervingscampagnes en nog vele anderen.

Waarom is het abonnement 1 jaar?

De configuratie en implementatie van business rules, layout en dergelijke kost vaak veel tijd welke niet opweegt tot een agenda gebruik van 1 maand.

Mijn vraag staat er niet tussen?

Geen probleem. Neem contact op met ons en we gaan graag kijken hoe we u vraag zo goed mogelijk kunnen beantwoorden.

Contact

 

Brechtje Spiegelerf 30
3813 NL Amersfoort

+31 6 28617657

contact@kalenderplanner.nl

Bericht